جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۱۹:۱۱

مدیریت HSE شرکت ملی حفاری ایران ارائه ‌می‌دهد
خدمات مقابله با گاز هیدروژن سولفید به دکل‌‌های حفاری

باشگاه خبری فراساحل: مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست و فوریت‌‌های پزشکی (HSE & EMS ) شرکت ملی حفاری ایران ارائه خدمات مقابله با گاز هیدروژن سولفید (H2S ) به دکل‌‌های حفاری چاه‌‌های نفت و گاز را در مناطق خشکی و دریایی در برنامه‌‌های خود دارد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل وبه نقل ازروابط عمو‌می‌ شرکت ملی حفاری ایران، مدیر HSE ، فوریت‌‌های پزشکی، مدیریت بحران و  پدافند غیر عامل شرکت  در این باره گفت: این خدمات علاوه بر دستگاه‌‌های حفاری سازمانی، به سایر شرکت‌‌های فعال در عرصه صنعت حفاری و همچنین شرکت‌‌های بهره بردار نفتی ارائه ‌می‌گردد. سعید قربانی افزود: خدمات پیش گفته بیشتر در موقعیت‌‌های عملیاتی که احتمال نشت گاز هیدروژن سولفید در حین کار ‌می‌رود کاربست دارد و در ایمنی کار و سلامت کارکنان و محیط پیرامونی دستگاه حفاری اهمیت حیاتی دارد.

وی اظهار کرد: این مدیریت با توجه به برخورداری از کارشناسان مجرب، تجهیزات لازم و فناوری‌‌های روز آمد، آمادگی کامل برای ارائه خدمات به شرکت‌‌های دکل دار و سایر متقاضیان در بخش‌‌های صنعت نفت را در هر منطقه و موقعیت عملیاتی دارد. قربانی توضیح داد: یکی از موقعیت‌‌های کاندید این خدمات مخزن گازی ژوراسیک مسجدسلیمان، به عنوان یکی از مخازن نادر از نظر بالا بودن در صد گوگرد در جهان  است که در عملیات حفاری و تعمیر چاه‌‌های این مخزن استقرار تجهیزات مقابله با گاز هیدروژن سولفید اجتناب ناپذیر و کاملا ضروری است. مدیر HSE و فوریت‌‌های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران گفت: به تازگی همزمان با شروع بکار دکل حفاری 102 پیراحفاری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در موقعیت تلخاب در مسجدسلیمان با توجه به وجود گاز هیدروژن سولفید در مخازن هیدروکربنی منطقه، تیم عملیات، یونیت و تجهیزات لازم واحد خدمات H2S در اختیار آن شرکت قرار گرفت و تعمیر چاه با ضریب ایمنی بسیار بالا در حال انجام است.

وی با اشاره به نقش موثر این خدمات همسو با عملیات حفاری و تعمیر چاه‌‌های در حال بهره برداری، افزود: شرکت ملی حفاری ایران هم اکنون بیشترین امکانات تجهیزاتی و فنی را برای ارائه خدمات در این بخش در اختیار دارد. قربانی در خصوص معرفی توانمندی‌‌های مدیریت HSE ، فوریت‌‌های پزشکی، مدیریت بحران و  پدافند غیر عامل شرکت ملی حفاری ایران یادآور شد: این توانمندی‌‌ها از طریق  انتشار بروشور و لوح فشرده و  حضور در نمایشگاه‌‌های مرتبط با HSE خاصه در بخش ایمنی اطلاع رسانی ‌می‌شود که از این جمله حضور پررنگ در اولین نمایشگاه تخصصی ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی  خوزستان بود که به تازگی در محل نمایشگاه بین المللی استان در اهواز برگزار شد.



  کد خبر : 4613
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :